جستجوی پیشرفته

مبلغ ( تومان ) :
از تا

تبلیغات

   


 

 


ترازو گرمی ADAM مدل NBL 823e

10 / 10
از 1 کاربر
کدکالا :
20022
تعداد :
0
تعداد فروخته شده :
0
قیمت :
0 تومان
تخفیف محصول :
0 تومان
مشخصات کلی

ترازو گرمی ADAM مدل NBL 823e در ظرفیت 820 گرم و دقت توزین 0/001 گرم توسط کمپانی معتبر آدام در کشور انگلیس تولید می گردد کارخانه ی آدام با سابقه ی طولانی کیفیت محصولات خود را در عرصه ی سیستم های توزین ارائه می دهد این ترازو از ساختار بسیار مقاومی برخوردار می باشد ظاهر ترازوی آدام به صورت کابین دار بوده و به توزین دقیق تر کمک می کند کفه ی  ترازو 9 میلی متری و به صورت گرد طراحی گردیده است .

از قابلیت های ترازوی دیجیتال آدام عملکرد دستگاه به وسیله ی باتری پشتیبان داخلی بدون نیاز به برق شهری می باشد تغذیه این دستگاه از دو منبع برق و باتری قابل شارژ صورت می پذیرد و در زمان عدم دسترسی به برق شهری دستگاه تا ساعت ها به عملکرد خود ادامه می دهد .

ترازوی دیجیتال معرفی شده با امکان اتصال به کامپیوتر طراحی گردیده است و کاربران می توانند در صورت نیاز اطلاعات خود را در کامپیوتر مشاهده و ذخیره نمایند همچنین محاسبه ی وزن تا 15 واحد وزنی از دیگر امکانات ترازو می باشد که این امر در بسیاری از اصناف کاری مورد نیاز می باشد .

توزین سرویس نمایندگی فروش و تعمیر ترازوی آزمایشگاهی کیفیت دستگاه معرفی شده را مورد تایید قرار داده است و به همراه 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد جهت خرید و یا مشاوره قبل از خرید ترازو با کارشناسان ما در تماس باشید .

نظرات کاربران
نام شما :
شماره تماس :
ایمیل :