جستجوی پیشرفته

مبلغ ( تومان ) :
از تا

تبلیغات

   


 

 


ترازو اتوکالیبره آدام NBL 214 i

10 / 10
از 1 کاربر
کدکالا :
20024
تعداد :
0
تعداد فروخته شده :
0
قیمت :
0 تومان
تخفیف محصول :
0 تومان
مشخصات کلی

ترازو اتوکالیبره آدام NBL 214 i که به عنوان ترازوی آزمایشگاهی مورد استفاده قرار میگیرد یکی از با کیفیت ترین سیستم های توزین در این زمینه می باشد طراحی و تولید این دستگاه توسط کشور انگلیس صورت گرفته است از قابلیت های این ترازو امکان اتصال به کامیپرتر از طریق کابل RS232 می باشد این دستگاه قابلیت توزین و محاسبه ی وزن تا 15 واحد وزنی را دارا می باشد .

دستگاه معرفی شده دارای ظرفیت 210 گرم و دقت توزین 0/0001 گرم می باشد کالیبراسیون ترازو در این مدل به طور اتوماتیک بوده به این صورت که دستگاه پس از هر بار خاموش و روشن شدن به طور اتوماتیک کالیبره می شود . همچنین محفظه ی قرار گرفته بر روی کفه ی 9 میلی متری ترازو از دخالت عوامل محیطی بر روی کفه ی توزین جلوگیری کرده و موجب توزین دقیق تر می گردد .

عملکرد ترازوی آدام مدل NBL 214 i از طریق برق و باتری صورت می گیرد خدمات این دستگاه در سراسر کشور قابل ارائت می باشد و کاربران می توانند در صورت نیاز به خدمات پس از فروش ترازو به مراکز تخصصی تعمیر ترازوی آزمایشگاهی مراجعه نمایند . توزین سرویس نمایندگی فروش و تعمیر ترازوی دیجیتال دستگاه معرفی شده را مورد تایید قرار داده است و به همراه 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد .

نظرات کاربران
نام شما :
شماره تماس :
ایمیل :