جستجوی پیشرفته

مبلغ ( تومان ) :
از تا

تبلیغات

   


 

 


ترازو گرمی آدام NBL 823i

10 / 10
از 1 کاربر
کدکالا :
20023
تعداد :
0
تعداد فروخته شده :
0
قیمت :
0 تومان
تخفیف محصول :
0 تومان
مشخصات کلی

ترازو گرمی آدام NBL 823i دارای ظرفیت 820 گرم و دقت توزین 0/0001 گرم می باشد کفه ی توزین ترازو 16 میلی متر است و بر روی سینی ترازو محفظه ی توزین قرار گرفته است که از دخالت عوامل محیطی در توزین جلوگیری میکند این امر به توزین دقیق تر دستگاه کمک می کند ترازوی دیجیتال آدام از برق و باتری تغذیه می کنید و در زمان قطع برق دستگاه به صورت اتوماتیک عملکرد توزین را از طریق باتری ادامه می دهد .

ترازوی آدام از کیفیت بالایی برخوردار است و با سابقه ی چندین ساله کاربران زیادی را به خود اختصاص داده است تولید این دستگاه توسط کمپانی آدام در کشور انگلستان صورت گرفته است از قابلیت های ترازوی گرمی آدام کالیبراسیون داخلی می باشد در این حالت دستگاه پس از هر بار خاموش و روشن شدن به طور اتوماتیک کالیبره می شود همچنین ارائه ی مقدار وزن مواد در 15 واحد وزنی از دیگر قابلیت های ترازوی آدام می باشد که امر بسیار کاربردی است .

گارانتی ترازوی آزمایشگاهی ADAM به طور کلی 12 ماه می باشد و خدمات پس از فروش آن نیز در سراسر کشور ارائه می گردد توضیه می شود در صورت نیاز به تعمیر ترازوی آدام به مراکز تخصصی مراجعه نمایید تا از صحت عملکرد دستگاه اطمینان کسب نمایید . جهت مشاوره قبل از خرید ترازو و یا اطلاع از قیمت ترازو با کارشناسان توزین سرویس در تماس باشید .

نظرات کاربران
نام شما :
شماره تماس :
ایمیل :