جستجوی پیشرفته

مبلغ ( تومان ) :
از تا

تبلیغات

   


 

 


ترازوی دیجیتال آدام PGL 10001

10 / 10
از 1 کاربر
کدکالا :
20015
تعداد :
0
تعداد فروخته شده :
0
قیمت :
0 تومان
تخفیف محصول :
0 تومان
مشخصات کلی

ترازوی دیجیتال آدام PGL 10001 به عنوان ترازوی صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد ساختار ظاهری این دستگاه به نوعی متفاوت تر از سایر محصولات کمپانی آدام می باشد . حداکثر وزن قابل تحمل برای ترازوی آدام PGL 10001 معادل 10 کیلوگرم بوده و دقت تعیین شده برای دستگاه 0/1 گرم می باشد استفاده از این دستگاه به طور معمول در کارخانجات صنعتی صورت می پذیرد .

ترازوی دیجیتال آدام پس از هربار خاموش و روشن شدن به طور اتوماتیک کالیبره می گردد که این امر جهت توزین دقیق به کاربر اطمینان خاطر می دهد از ویژگی های دیگر ترازو معرفی شده امکان جا به جایی اطلاعات وزنی از ترازو به کامپیوتر است این امر به واسطه ی پورت RS232 انجام می پذیرد همچنین محاسبه ی وزن تا 15 واحد وزنی از دیگر قابلیت های ترازوی ADAM است که در بسیاری از اصناف کاری بسیار کارآمد می باشد .

تعمیر ترازوی آدام نیز در بسیاری از مناطق کشور به صورت تخصصی صورت می پذیرد و کاربران می توانند در صورت نیاز به خدمات پس از فروش ترازو به راحتی به این مراکز مراجعه نمایند توزین سرویس نمایندگی فروش و تعمیر ترازوی آزمایشگاهی کیفیت دستگاه را کاملا مورد تایید قرار داده است و به همراه 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می گردد .

نظرات کاربران
نام شما :
شماره تماس :
ایمیل :