جستجوی پیشرفته

مبلغ ( تومان ) :
از تا

تبلیغات

   


 

 


ترازوی ADAM انگلستان PGL 12001

10 / 10
از 1 کاربر
کدکالا :
20016
تعداد :
0
تعداد فروخته شده :
0
قیمت :
0 تومان
تخفیف محصول :
0 تومان
مشخصات کلی

ترازوی ADAM انگلستان PGL 12001 در ظرفیت 12 کیلوگرم و دقت توزین 0/1 گرم تولید میگردد و به عنوان ترازوی اتوکالیبره مورد استفاده قرار میگیرد ترازو دیجیتال معرفی شده این امکان را دارد که وزن مواد را تا 15 واحد مختلف وزنی به نمایش در آورد . ساختار ظاهری ترازو بسیار مقاوم و مستحکم است به همین دلیل از این دستگاه در کارخانجات صنعتی نیز استفاده می گردد .

تولید ترازوی آدام در کشور انگلیس صورت گرفته است و از به روزترین تکنولوژی و با کیفیت ترین قطعات ساخته شده است از قابلیت های ترازو آزمایشگاهی آدام امکان اتصال به کامپیوتر می باشد که به کاربر این امکان را می دهد تا اطلاعات وزنی را در کامپیوتر مشاهده و ذخیره نماید .

مبحث کالیبراسیون ترازوی دیجیتال یکی از مهم ترین بخش دستگاه می باشد کالیبراسیون ترازو آزمایشگاهی آدام معرفی شده به صورت داخلی می باشد به این صورت که دستگاه بدون نیاز به سنگ کالیبره ی ترازو پس از هر بار خاموش و روشن شدن به صورت اتوماتیک کالیبره می گردد این قابلیت موجب اطمینان به عملکرد صحیح دستگاه می گردد .

 توزین سرویس نمایندگی فروش و تعمیر ترازو آزمایشگاهی کیفیت ترازو دیجیتال آدام را مورد تایید قرار داده است و به همراه 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد جهت خرید ترازو و اطلاع از به روزترین قیمت دستگاه با کارشناسان ما در تماس باشید .

نظرات کاربران
نام شما :
شماره تماس :
ایمیل :