جستجوی پیشرفته

مبلغ ( تومان ) :
از تا

تبلیغات

   


 

 


ترازو گرمی آدام مدل ACB plus 300

10 / 10
از 1 کاربر
کدکالا :
20006
تعداد :
0
تعداد فروخته شده :
0
قیمت :
0 تومان
تخفیف محصول :
0 تومان
مشخصات کلی

ترازو گرمی آدام مدل ACB plus 300 در ظرفیت 300 گرم و دقت توزین 0/01 به عنوان ترازوی آزمایشگاهی و ترازوی زرگری مورد استفاده قرار میگیرد ترازوی آزمایشگاهی آدام توسط کمپانی ADAM در کشور انگلستان تولید میگردد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است این مدل از ترازوی آدام در ظرفیت های گوناگون بر حسب نیاز کاربران قابل ارائه می باشد .

توزین به وسیله ی ترازوی ADAM بسیار دقیق صورت می پذیرد چرا که محفظه ی قرار گرفته بر روی سینی ترازو موجب عدم دخالت عوامل محیطی در عملکرد دستگاه می گردد و نیز به توزین دقیق تر کمک می کند . ترازوی دیجیتال آدام از دو منبع برق و باتری پشتیبان قابل استفاده می باشد همچنین این دستگاه از کالیبره ی دستی برخوردار بوده بدین منظور جهت کالیبراسیون ترازوی دیجیتال می بایستی از سنگ کالیبره استفاده گردد . از قابلیت های ویژه ی ترازوی آزمایشگاهی ADAM امکان اتصال کامپیوتر به ترازو و نیز توزین مواد بر حسب 15 واحد وزنی می باشد .

دستگاه معرفی شده دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد علاوه بر فروش ترازو ، تعمیر ترازوی آدام یکی دیگر از فعالیت های توزین سرویس می باشد که توسط کارشناسان متخصص صورت می گیرد جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید .

نظرات کاربران
نام شما :
شماره تماس :
ایمیل :